tisdag 26 juli 2011

Tiden går

Egentligen är det märkligt
Tyckte jag hade all tid i världen till förberedelser för kommande utställning men sen har någon ställt om tiden så nu börjar det vara kris.

Söndagen ägnades åt ett besök på IKEA i Haparanda för raminköp så nu är det inte det som är problemet utan helt enkelt att bestämma vilka bilder som skall vara med och montera dessa förmodligen blir det också någon panikbeställning för jag och min skrivare är inte bästa vänner. Söndagsvädret var faktiskt perfekt för IKEA besök grått och molnigt och lite regn allt för att klarna upp på em, kvällen.

Gjorde ett spontanbesök hos goda vänner och hamnade mitt i en grillfest där var också en Schweizisk besökare, det blev en trevlig kväll med jämförelser om likheter och olikheter av våra länder vilka förstås finns.
Måndag gjorde jag faktiskt ett ryck och fortsatte den avbrtna röjningen, målet är att få ett arbetsbord för bildmontering fritt!
Men mest blev det bildfunderingar, upptäckte också att en av mina "bildmappar" är försvunnen?
Fick också några bilder med posten som jag beställt.
Gjorde också bort en del scanning av gamla bilder till fotoprojektet och innan man visste ordet av hade måndagen blivit tisdag och dags för ett sängbesök.

Ingemar
www.ronnberget.se

Inga kommentarer: