onsdag 27 juli 2011

Kan inte sova

Det verkar som förgjort att lyckas somna denna natt.
Steg upp och satte mig vid datorn och då tyckte katterna att var de inte heller skulle sova utan gå ut :)
Har mest sysslat med utställningsbilder i dag, naturligtvis tog färgen slut så det blev en stadsresa för inköp och lunch, besökte min favoritaffär, favoritaffär mest för att man kan parkera vid ingången och slipper den kaos som råder i centrum pga PDOL.
Tog en omväg hem med påföljd att jag missade ett antal inköpsställen bra för plånboken om inte annat.
Fixade ett antal utskrifter och konstaterar att en av mina skrivare inte är riktigt frisk ena stunden perfekta utskrifter och nästa gång bara skit.
Less på bildarbete ringde jag biggan för kaffe och pratstund, men hennes semester var slut, samtalet slutade med en middagsinbjudan, fixade en specialbild åt henne som nog gillades.

Hemma efter en god middag ser jag att dimman kommer krypande över åkrarna och både Freddi och Trollet ville in, men har fortfarande ingen lust att sova!

Ingemar
www.ronnberget.se

Inga kommentarer: