onsdag 25 januari 2012

tiden går

Så har halva veckan försvunnit utan att man riktigt vet hur
Måndagen användes till hemsidesarbete och andra administrativa arbeten blev bara ett fikabesök i Roknäs eller var det Sjulnäs!
Passade också på att ta några eftermiddagsbilder när jag kom hem fast det ser mest ut som kvälls eller nattbilder.
Gjorde också klart Förbundsinform nr 1 och skickade den till tryckeriet, skönt att hålla tidsplanen med råge!

Tisdagen började med bowling bedrövligt resultat säsongens sämsta resultat, trösterik kommentar från en av de andra spelarna, då kan det inte bli sämre, och det är faktiskt sant.

Tillbringade resten av dagen i piteUnikas lokal på Rådhustorget med hemsidesarbete och en del besök det här kan nog bli ganska bra att vara utlokaliserad till stadens centrum en dag i veckan.
Kvällen avslutades med ett långt styrelsemöte med piteUnika många punkter att behandla.

Onsdag vaknade tidigt bara för att somna om och sova ett tag till innan det var dags att göra något produktivt gjorde klart några hemsidor och förberedde kommande val med info till valberedning.
Fick också oväntat fika besök från Studiefrämjandet och som vanligt var jag utan fikabröd!
Gjorde också klart piteUnikas första nyhetsbrev för året och skickade ut detta innan det var dags för styrelsemöte med Pitebyaforum i Mellanboda, slapp dock köra denna gång utan blev upphämtad hemma.


Ingemar ronnberget.se

3 kommentarer:

Zarah sa...

Utan fikabröd - dags att baka litet då! Å amdra sidan är det likadant hos mig, men en macka med ost går alltid fixa fram. Idag hade det vankats våfflor hos mig, men det var inte hit det kom fikagäst...

Zarah sa...

Utan fikabröd - dags att baka litet då! Å amdra sidan är det likadant hos mig, men en macka med ost går alltid fixa fram. Idag hade det vankats våfflor hos mig, men det var inte hit det kom fikagäst...

Zarah sa...

Utan fikabröd - dags att baka litet då! Å amdra sidan är det likadant hos mig, men en macka med ost går alltid fixa fram. Idag hade det vankats våfflor hos mig, men det var inte hit det kom fikagäst...