lördag 21 januari 2012

Kursdag

Vaknade onödigt tidigt inte ens Freddi hann väcka utan såg förvånad ut när jag frågade om han ville gå ut. Efter lite tvekan stack även Trollet och Smurfa ut och jag kunde ägna mig åt tidning och frukost.
För ovanligheten så kom alla tre in innan det var dags att åka på dagens kurs.

Medan vi väntade på att bli insläppta så hann vi studera konsekvensen av värmeläkage!
Anita med firman Ärtan Ide &  Design
God uppslutning var det tror att vi var 18 medlemmar som verkligen diskuterade den nya Unikaboxen mycket ingående. Tidsplanen blir trots allt pressad även om det för en stund sedan kändes som att det var gott om tid.
En ny medlem kunde vi hälsa välkommen i gänget
Anita med firman Ärtan Ide & Design, nu är vi 36 medlemmar men hur jag än räknar får jag bara ihop 35, vem har jag glömt.
En mycket givande dag som arbetsgruppen avslutade med att summera dagens diskussion och tidsplanera fortsättningen.

Hemma kunde jag konstatera att handbollsmatchen mellan Sverige och Polen pågick för fullt och det handlade om strålande Svenskt spel och ren utklassning 20-9 i halvtid, sen rasade allt och matchen slutade 29-29 och Sverige tar nog ingen medalj i år.

Håkan Jurholt lämnade idag uppdraget som partiledare från S helt frivilligt påstås det men säkert var det en överenskommelse av något slag.
Vad som händer nu är inte gott att veta men förmodligen tar någon av Jurholts värsta häcklare över och inte har de några möjligheter att utveckla S-

Ingemar ronnberget 1210



Inga kommentarer: