onsdag 28 december 2011

Märkligt

Använde förmiddan till fotospaning, blev dock ingen succe direkt
Konstaterade att Piteälven bjöd på öppet vatten i Böle vilket kanske inte är så vanligt, fotospaningarna avslutades dock ganska snabbt med fika i Roknäs och sen hemåt-

Nejdå ingen ny tidningslåda i dag heller men i dag hittade jag dock tidningen, glömde förstås att ringa tidningstjänst i dag.!

Facebook är något märkligt
Normalt när man skriver i sin status får man några gilla och enstaka kommentarer men igår hände något kopierade ett bra inlägg från en vän och la in det i min status och fick mer än 30 gillande, kommentarer blev det också där många gillade inlägget men av olika skäl inte kopierar och klistrar in.

Gjorde ett besök hos grannarna, det var länge sen sist och de funderade var jag hållit hus och det kan man förstås fråga sig!
Fick en försenad julklapp efter kaffe och trevliga samtal var det dax att återvända hem bara för att konstatera att datorn inte var klar med kopieringen. Gjorde ett ryck och började scanna, det har samlats en del på hög kan man säga. Konstaterade att det blivit ordentlig far på scanner och dator efter uppdatering pga kraschen. Tänk om det varit samma fart på scannaren:)
Upptäckte att både det ena och andra saknades men nu tror jag att det mesta är fixat.

Hoppas på hyggligt väder i morgon så jag kan göra en utomhus fotografering-

Ingemar
ronnberget.se
 

Inga kommentarer: