tisdag 26 juni 2007

Bloggare igen





Rubriken kan ju tyckas något knepig så därför kommer här en liten förklaring


För flera år sen hade jag under ett par år en idagsida där jag la in en bild och skrev någonting mer eller mindre aktuellt och detta var långt innan alla bloggare invaderade nätet.


Med tiden blev det förstås problem med att hela tiden fylla på med genialiska tankar och dessutom tog utrymmet på servern och även i datorn slut så det projektet dog sakta ut.


Har med jämna mellanrum tänkt bli bloggare igen och inspirerad av Ragnar så var det dags.


Exakt vad dessa tankar kommer att innehålla är svårt att säga men vädret brukar ju vara populärt men idag är det grått, regnigt och kyligt samtidigt måste man konstatera att regn behöver vi.


Några ord om bilden, vakthunden inköpte jag begagnad för att han förhoppningsvis skulle avskräka råttor och katter att köra sina race i min blombukett. Blev ingen större framgång utan han fungerar bara som rundningsmärke.



Detta var allt för idag


Ingemar



1 kommentar:

Unknown sa...

Välkommen till bloggarnas skara. Jag själv är periodare vad gäller att skriva i min blogg. Jag har nu haft ett längre uppehåll, men har faktiskt lyckats skriva ett par aktuella inslag de senaste dagarna.