tisdag 31 maj 2011

Återbäring och insändare

Skitväder är en bra beskrivning på dagens väder och tyvärr är det risk att det håller i sig fram mot helgen.
Idag kom återbäringsbeskedet från OKQ8 och det var en märklig läsning för trots att jag handlat där för drygt 25000 blir det inte ett öre i återbäring undrar varför man är medlem egentligen.

För första gången i livet har jag i kväll svarat på en insändare , tror jag i varje fall, man får väl som nästan jämnåriga kunglig heter reservera sig för minnesluckor.
Den insändare som jag svarat handlar om att någon besökare var missnöjd med att det inte fanns någon representant på plats som presenterade utställningen osv. Det gällde alltså Bildgruppen P utställning Mjau faktiskt sevärd med 36 bilder på katter i högst olika situationer.

Efter att ha läst insändaren och kollat med ansvariga på plats så verkar det som någon varit på fel plats eller vid fel tid!!!

Nåja insändaren och dess svar får ni hålla utkik efter i PT

Appropå katter så är fortfarande 3 av 4 försvunna, undrar just om Trollet har börjat leta sig "hem" till Stridholm igen och lockat med sig Busan, verkar inte riktigt sannoligt efttersom varken Trollet eller Freddi vill ha sällskap på sina utflykter!
Bullan som blivit kvar hemma går mest omkring och letar kompisarna både ute och inne, igår avreagerade hon sig på grannens katt som var på besök, Vet inte riktigt varför men Simba som är grannens katt har tydligen lyckats bli ovän med samtliga mina katter.

Med lite tur så får jag tillbaka min reparerade gräsklippare i morgon

Rönnberget 2011-05-31
Ingemar

Inga kommentarer: