måndag 2 juli 2007

Måndagmorgon


Hej


Det är bara konstatera att man börjar bli gammal för i morse var det tungt att släpa sig i väg till jobbet. Egentligen skulle det vara ganska bra att jobba sex månader och vara ledig lika länge, lediga perioden skulle börja i mitten av april och därmed täcka sommar och höst, förmodligen är det fullt möjligt att göra en sådan överenskommels men problemet är förstås att hitta någon som vill betala för 6 månaders ledighet!!


Efter jobbet plockade jag ner min fotoutställning på Roka Kvarn och satte i stället upp den i Stridholms bygdegård , något mindre antal bilder blev det.


Sen gick jag över till Barbros perenner i Pålberget och därifrån vandrade jag hem med åtskilliga växter så nu är nog min nyanlagda blombänk ganska klar återser att se hur den ser ut efter vinterns härjningar men den dagen den sorgen


Ingemar

Inga kommentarer: