måndag 30 november 2009

Lunchmöte

Nu har kylan gjort en framstöt - 14 på morgonen kändes ganska bistert när jag åkte till min mor för att hjälpa henne, hon skulle få besök av sotaren mellan 8-10 så det var en del som skulle plockas undan men framförallt se till så att hon inte eldade.
Nåja det mesta löste sig utan problem och jag kunde återvända hem och övertyga katterna att en stund kunde de vara ute.
Sen var det dags att åka till lunchmöte med Britt-Louise och det blev ett långt möte där vi hann prata om webben, facebook, blogg och marknadsföring rent allmänt.
Själklart diskuterade vi också olika möjliga projekideer och möjliga paketeringar inom projektet "det händer på landet i Pite"
När jag åkte hemmåt hade det börjat snöa ordentligt men samtidigt har det blivit betydligt varmare så det kanske inte är sä mycket snö kvar om några dagar.
Hemma så hade jag en del adminastriva övningar och fick förstås hjälp av Smurfa som sitter det är skitkul sitta mellan skärm och tangentbord och följa pekarens färd över bildskärmen när hon börjar visa intresse för att fångaden avbryts övningen, vassa kattklor är nog inte så bra för skärmen.
Sen måste man förstås vila iblad också








Rönnberget 2009-11-30
Ingemar

Inga kommentarer: