söndag 4 oktober 2009

Skitväder

Surt och blött tom Freddi vände i dörren när han skulle ut!
En ypperlig dag för datorarbete, började med att städa externa hårddisken och den bärbara,
stärkt av detta fortsatte jag med att få liv i min gamla "hemarbetsdator som stått här ett par veckor efter rep.
Den skall fortsättningsvis användas till bildhantering och inget annat! Min ordinarie dator skall då användas till hemsidor mm.
Medans den bärbara kommer att användas som tidigare dvs till allt mellan himmel och jord inklusive bilder och hemsidor!
Gjorde också bort att leveerera en lingonbeställning sen i går, självklart ville hon ha mer lingon ny leverans på tisdag.
Svor över min GPS men fick be om ursäkt knappar man in Bölebomsvägen så kommer man inte till Bölevägen!!
Efter energiintag var det dags att kasta sig över den egna hemsidan i ett försök att få den någorlunda aktuell!
Ja jusst det hemsidan finns ju på www.ronnberget.se om någon missat det

Men det blev nästan som vanligt, upptäckte någonting annat som skulle fixas!
Passade också på att titta in hos grannarna för att se om de var vid liv det har värkat så tyst och öde ett tag upptäckte också att jag missat en eller kanske tom flera födelsedagar, hmm.

Tänk nu om man lyckadesfå det trådlösa nätverket att fungera som man vill då skulle det kanske råda datorfrid några veckor.

Ronnberget 091004
Ingemar

Inga kommentarer: