fredag 11 september 2009

Jämställdhet

Har varit i Stockholm för utbildning i Jämnställdhet. Hela Sverige skall leva får ju pengar till sin verksamhet av regeringen och då finns det ett krav att man skall jobba med det i hela organisationen. Nu skall det föras ut vidare i organisationen till 4500 utvecklingsgrupper!

Stockholm bjöd på strålande sol i två dar så det blev en del fotande i gamla stan dock hade jag lämnat systemkameran hemma denna gång, dessutom hade jag fel skor för att gå på kullerstensgatorna.
Annars började det strålande på torsdagmorgon strac efter fem, hittade inte bilnycklarna och efter visst letande satte jag mig ner och funderade var jag kunde ha lagt dem kvällen innan, kom på att jag hade en massa grejer med mig som jag la ifrån mig när jag låste upp ytterdörren och mycket riktigt där låg bilnycklarn.
Peppar peppar nu har jag varit iväg på tre resor utan några intermsson med försenade tåg eller tekniska fel på flygplan mm. Fck tom tag på en taxi så jag slapp gå till gamla stan för trots allt var jag sen.
Bodde på Lady Hamilton där det skulle spöka men spöket hade nog ledigt just då, annars ett mysigt gammalt hotell men varmt på rummet

Att det var den 11 september i dag hade jag fullständgt glömt tills jag läste dagens mailskörd

Ronnberget 090911

Ingemar

Inga kommentarer: