tisdag 22 september 2009

Hemsidor

I dag har det mesta handlat om hemsidor
Vaknade tidigt och satt och jobbade ett tag med diverse sidor uppdateringar helt enkelt.
Åkte i väg till första kunden där vi diskuterade upplägg utformning och det mesta runt hemsidan eller kanske en del av hemsidan, denna del kommer att handla om pärlbroderi.
Hem och iväg och handla för man behöver man inte minst katterna!
Städa undan lite inför nästa besök som handlade om en helt annan typ av hemsida.
Här enades vi om en bakgrund med möjlighet till ett alternativ.
Och sen jobbade vi med textinnehåll och en del förändringar sen gjorde jag dagens misstag och gick ut för att röka, och tro det eller ej vi skall ha en helt annan bakgrund en ungdomlig och modern stil, inte mig emot jag bara utför och förklarar då och då att allt för vilda ideer kanske inte är genomförbara. Lite trötta var vi kanske för helt plötsligt diskuterade vi julfirande och lämpligt upplägg på ett sådant arrangemang.
När tjejerna åkt kollade jag mina mail och ser där att utbildningen för HSSL hemsida blir den 7-8 oktober i Norrbotten så då var det frågan om hitta en passande lokal!

Rönnberget 090922

Inga kommentarer: