lördag 18 augusti 2007

Lite av varje

En minst sagt rörig lördag blev det
Freddi som varit katt sällskap under veckan var hemma igen och tyckte förstås att han skulle återgå till gamla vanor dvs ut tidigt men när klockradion började låta kl 6 ( jag ids helt enkelt inte ställa om tiden på helgerna) tyckte han det var lämpligt komma in och vi fortsatte sovandet några timmar.
Sen var det dags för dagens första besök hos min mor som haft en lugn natt.
Passade också på att ta lite bilder på en del blommor bla en lilja som absolut vägrar att slå ut börjar nästan tro att den kommer att hinna frysa innan det är dags.Plockade också bort en del sommarblommor som är ut blommade men de har ju stått sen 1:a maj så det är väl godkänt.
Åkte sen i väg för att handla åt min mor, hon bestämde sig för att hon inte orkade följa med dessutom fick hon främmande:)
Passade då på att låna en GDS hall för att se vad som var fel på mitt avgassystem

Det borde ju vara ganska enkelt att fixa men avgassystem brukar ju vara ett litet h... så vi får se hur jag gör, att jobba med armarna uppe är ju inte så bra för min del.
Sen tänkte jag titta på Golf men visst är det konstigt att så fort Leif Larsson kommenterar golf på Viasat Golf så är det antingen bildstörningar eller också har han problem med tekniken så i kväll hördes han inte överhuvudtaget långa stunder så därför gick jag och satte mig vid datorn en stund!!

070818
Ingemar

Inga kommentarer: