fredag 17 juni 2011

GPS test mm

Idag har jag anmält mig som testpilot av en TomTom GO LIVE 820, återstår förstås att se om man blir en av de utvalda anmälningstiden går ut den 21 Juni sen vet man om det blev någon test!
Självklart finns det också ett videoklipp på YOU TYBE om detta

Har väntat på att det skulle komma en man från en saneringsföretag för under helgen upptäcktes det svärmande hästmyror i bygdegården, myrorna är förstås redan försvunna och nu är lokalen behandlade mot inkräktarna.



Kunde också konstatera att någon påbörjat arbetet med att renovera staketet vid byggdegården.

Medan jag väntade passade jag också på att registrera mig hos en typ av bildbyrå och la upp några bilder, noterade också att solnedgångar, husdjur, blommor och närbilder på eld inte var önskvärda där tror nu inte på att det blir någon vildare rusning efter mina bilder där men vi får väl se. Min profilsida finns här

Passade också på att fundera på vilka bilder jag skall ha till kommande utställning som skall hängas till veckan. Någon lokalanknytning till platsen skulle inte vara fel!

Rönnberget 20110617
Ingemar
www.ronnberget.se






Inga kommentarer: