tisdag 4 maj 2010

Rörigt

Tjära nån då upplever att min blogg blir mer och mer försummad kan man skylla på vårtrötthet tro?
Smittades snabbt av magsjukan som härjat på äldreboendet så söndag var jag däckad och måndag gick med knapp styrfart så det är kanske inte så underligt att min mor fortfarande är däckad.
Lite oroande dock att hon fått hög feber men nu har hon fått pencelin vilket kanske hjälper.

Som extra lax på moset upptäckte jag att på torsdag böjar HSSL årsmöte så det är onsdag jag skall sätta mig på tåget inte torsdag!!!!!!!

Har ikväll köpt "ny" bil en Audi A4 disel första åtgärd där är att byta kamrem men det ingick i kalkylen bara frågan om att få en tid för det innan dess får den vila.

Kopplade av med några härliga minuter i solskenet i väntan på nästa möte, upptäckte då årets första krokusar men de får ni inte se för de är kvar i kameran som alla andra av dagens bilder.

Som sagt imorgon eftermiddag stiger jag på tåget för resa till Sunne och landsbygdsriksdagen tillsammans med en massa andra trevliga norrbottningar.
Datorn lämnar jag hemma, lite vila gör kanske att den piggnar till!!!!!!!
Hemma igen måndagmorgon om nu tågen går som de skall

Rönnberget 2010-05-04
Ingemar


Inga kommentarer: