onsdag 7 april 2010

Ibland undrar man

För att ta ett exempel var tar alla mail som skickas vägen, för fram till mottagarna kommer de inte eftersom det inte blir någon reaktion, det är klart att denna vecka kanske är lite speciell eftersom många har förlängt sina påskledigheter!

Skulle säga upp ett abonnemang idag eller var det kanske två.
På ena stället talade en röst om att det kostade 4,65 i minuten utöver normal trafikavgift och inte fick man något svar utan medelandet det är många före bla.............................
Efter mycket sökande hittade jag en mailadress till deras kundtjänst som slutade på .ch undrar var det är kina kanske.
Fick dock ett bekräftelse mail från företaget där det stod att de skulle åtgärda frågan och svara vid behov.
En annan uppsägning misslyckade trots knapptryckning och inknappning av kundnummer hamnar man i en kö med 19 före. varför skall man då ange kundnumret när man dessutom måste upprepa det verbalt när man kommer fram.

Fast en del företag är ju betydligt professionella i sin hantering av kunderna.
Ringde mitt försäkringsbolag och naturligtvis var handläggaren upptagen men döm om min förvåning när jag blev uppringd av henne efter en halvtimme men då var jag på väg bort, tydligen kunde hon se vilka som ringt medans hon satt i telefon.

När sen det trådlösa nätverket mobbar en av datorerna då är dagen fulländad.

Rönnberget 2010-04-07

Ingemar



Inga kommentarer: