torsdag 1 april 2010

Glad Påsk

Så var det då dags för påsken med allt vad det innebär i fråga om aktiviteter och inte minst mat.
Den här dagen blev väl inte som tänkt, bilplanerna sprack men det blir fortsättning i morgon på förmiddag, blir intresant att se när min serviceman dycker upp, när han stigit upp och fått frukost vilket kan vara en nog så svävande tidsangivelse.
Har dock lyckats gräva fram Audin ur snömassorna så nu är den åtkomlig igen, konstaterade att de fysiska övningarna var absolut tillräckliga, stapplade in och gjorde katterna sällskap med en tupplur.

1 april och jag kan lura dig vart jag vill eller hur det nu var
Egentligen kan det vara knepigt att hitta medias aprilskämt eftersom nyhetsförmedlingen många gånger är ett stort skämt. Som jag sagt tidigare visst är det konstigt att media kan lägga sån energi och tid på att skapa aprilskämt, tänk om man la den energin på att skapa bra nyheter,

I kväll satte jag mig för att skriva en presentation, kan verkligen hålla med Tess om att det inte är lätt att skriva om sig själv men order är order.
När jag skulle skriva den här bloggen fick jag till svar att inloggningen tog för lång tid, tur att det inte var skrivandet.

Men Glad Påsk på er läsare

Ingemar
Rönnberget 2010-04-01

Inga kommentarer: