onsdag 3 juni 2009

122 minuter


Städning av kontor mm tar upp min tid sista dagarna på jobbet.
Efter lunch var det dags att göra annat ett besök i konstparken för att kolla hur stor den var innledde övningarna följt av ett besök på konsthallen där jag skulle hämta bilderna från ett tidigare projekt eftersom jag i dag kommit ihåg att ta med en extern hårddisk.
Startade datorn och anslöt hårdisken och började spara ner bilderna, 122 minuter skulle det ta!
Bestämde mig för att göra ett besök på Piteå Museum och titta på deras utställningar, Mest kanske gamla fotografer och Rune Höglunds bilder.

Tillbaka på konsthallen där det pågick en massa olika aktiviteter, så även nerladdningen av bilderna passade på att titta på utställningen konsthantverk som pågår under juni och Juli sen är det dags för foto igen den 1 augusti. När Maria Fält visar sin utställning "Som Eljest - porträtt av piteprofiler"
Åter till aktuell utställning, eftersom det handlade om konsthantverk så hittade man en del bekanta från gårdagens premiärvisning av Rabarber.
Utställningen Konsthantverk är mycket sevärd och trevlig rekommenderas varmt.

Förövrigt har jag blivit påmind om att jag har namnsdag i dag av flera personer!!

Rönnberget 090603
Ingemar

Inga kommentarer: