onsdag 20 maj 2009

Ganska typiskt

Får man säga om vädret nu när vi går mot en långledig helg så kommer regnet så det var bara för mig och Freddi att avbryta utomhusaktiviteterna och gå in. 
Nåja det kanske inte blir så långvarit och under tiden kan man ju göra bort att blogga.
Såg att någon skulle putsa fönstren i dag hoppas hon hann klart.

Inomhusarbete kan förstås innebära städning men det är ju så fruktansvärt tråkigt så jag tror att jag koncentrerar mig på att plocka fram grejer för kommande aktiviteter.

Ingen har väl undgått att märka att det snart är EU val även om den politiska debatten verkar något avslagen och tam, förövrigt undrar jag om jag överhuvudtaget fått något röstkort eller vad man nu skall ha.

Förövrigt har jag idag skrivit på avtalet som gör att jag slutar den sista juli.


Rönnberget 090520
Ingemar

Inga kommentarer: