tisdag 31 juli 2007

Regnväder

Jaha så kom då regnet och nu handlar det inte bara om enstaka skurar utan regn på heltid skulle man kunna påstå.
Häromdagen kom det brev från Vägverket där de berättade att from 1 augusti så införs trängselavgift i Stockholm, är kanske bra att informera om detta även om risken är liten att man hamnar med bil i huvudstaden.

Igår dog Ingmar Bergman 89 år gammal, han får nog betraktas som en av de verkligt stora inom film och teater.

Upptäckte att jag gjort en rjäl tabbe när jag städade min dator, upptäckte att jag hade två mappar som innehöll en massa hemsidor, jaha tänkte jag då va bra då kör man över filerna från nr 2 till nr 1 och sen får man en massa ledigt utrymme, sagt och gjort inga problem men tydligen hade jag svarat fel på någon fråga för när jag skulle uppdatera en sida upptäckte jag att filen var gammal tom mycket gammal!
Nåja det löste sig genom att jag hämtade hem berörda filer från webservern.

Inga kommentarer: